
Rekrutacja
REKRUTACJA do projektu - ZAMKNIĘTA!
Kto może wziąć udział:
- Przedsiębiorstwa z sektora MŚP* mające siedziby zgodnie z dokumentem rejestrowym na terenie województw: łódzkiego, opolskiego, śląskiego
- Właściciele przedsiębiorstw i pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, zaangażowani w proces ubiegania się przedsiębiorcy (którego są pracownikami) o zamówienia publiczne na terenie Polski lub pracownicy, których przedsiebiorca planuje zaangazować w proces ubiegania się o zamówienia publiczne na terenie Polski.
*jeśli masz wątpliwości dotyczące wielkości przedsiębiorstwa skorzystaj z pomocy np. kwalifikatora MŚP dostępnego na stronie http://kwalifikator.een.org.pl/
Co oferujemy?
- Szkolenie z zakresu ubiegania się o zamówienia publiczne - 16 godzin (2 dni), =>sprawdź program
- Praktyczne warsztaty z zamówień publicznych - 16 godzin (2 dni),
- Warsztaty z e-zamówień - 16 godzin (2 dni),
- 16 godzin zegarowych DORADZTWA dla Twojej Firmy z zakresu ubiegania się o zamówienia publiczne (50% czasu obejmuje wsparcie bezpośrednie a 50% czasu obejmuje pracę indywidualną doradcy).
Ile to kosztuje?
90% DOFINANSOWANIA, ZA CAŁY PAKIET SZKOLENIOWY WRAZ Z DORADZTWEM
- TYLKO 884,78 PLN netto + VAT (VAT= 1324,80 PLN) - dla przedsiębiorcy zgłaszającego jedną osobę
- JEDYNE 1091,60 PLN netto + VAT (VAT= 1324,80 PLN) - dla przedsiębiorcy zgłaszającego dwie osoby
Zgłos swój udział on line.
Aktualne otwarte nabory
ŁÓDŹ: Rekrutacja zamknięta
OPOLE: Rekrutacja zamknięta
KATOWICE: Rekrutacja zamknięta
Formularze i dokumenty rekrutacyjne:
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.pdf
Przedsiębiorstwa zainteresowane uczestnictwem w projekcie zobowiązane są do złożenia wypełnionych i podpisanych załączników wskazanych poniżej drogą pocztową lub osobiście w siedzibie Wnioskodawcy.
Zał ącznik nr 1 - Formularz zgłoszeniowy przedsiębiorstwa.docx
Załącznik nr 3 – Karta zgłoszenia uczestnika.docx
Załącznik nr 4 - Oświadczenie przynależności do danej kategorii przedsiębiorstwa.docx
Załącznik nr 5 - załącznik A – przedsiębiorstwa partnerskie.docx
Załącznik nr 6 - załącznik B – przedsiębiorstwa związane.docx
Załącznik nr 7 – Oświadczenie dotyczące sprawozdań finansowych.docx
Załącznik nr 8 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx
Załącznik nr 9 – Oświadczenie dotyczące otrzymanej pomocy de minimis.docx
Załącznik nr 10 – Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.docx
Załącznik nr 11 – Wzór umowy na udział Przedsiębiorstwa w Projekcie.docx
Miejsce składania dokumentacji:
Biuro projektu:
Malinowski & Partners Bogdan Malinowski
ul. Staszica 42 05-220 Zielonka
Adres e-mail: m.cieciera@pmgroup.pl
Szczegóły dotyczące udziału w projekcie można uzyskać w godzinach 8.00-16.00 pod poniższymi numerami:
T. (22) 253.32.74
M. 48 513.214.212

Ilość odsłon: 1594
