
Szkolenia / Rozwój osobisty
- Budowanie zespołu i efektywnej pracy w zespole
- Coachingowy styl zarządzania
- Design Thinking
- Efektywna obsługa pacjenta w rejestracji
- Efektywne techniki sprzedaży
- Innowacyjne warsztaty z kreatywności
- Konflikt - przyczyny i metody rozwiązywania sytuacji kryzysowych w pracy
- Kurs doskonalący kwalifikacje Rejestratorek medycznych
- Kurs ogólno i ponadzawodowych kwalifikacji mających zastosowanie w ochronie zdrowia – wybrane elementy
- Medialne zarządzanie kryzysem
- Motywacja pozafinansowa pracowników – co i jak motywuje pracowników do efektywnej pracy?
- Profesjonalny sekretariat
- Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Savoir vivre w biznesie
- Szkolenie pracowników Biura Obsługi Klienta
- Sztuka prowadzenia wystąpień publicznych
- Techniki negocjacji i mediacji
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Trening asertywności
- Umiejętność zachowania się w sytuacji agresji ze strony pensjonariusza - zasady stosowania przymusu bezpośredniego w DPS
- Wypalenie zawodowe
- Wzrost efektywności pracy w zespole poprzez skuteczną komunikację
- Zarządzanie celami i wskaźnikami jakości w Podmiocie Leczniczym
- Zarządzanie potencjałem pracowniczym w podmiocie leczniczym
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie sobą w czasie