P&M Group
Wstęp
Rok 2005 przyniósł wiele zmian na rynku systemów jakości oraz w obszarze aplikowania i rozliczania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Zauważalny jest spadek poziomu oferowanych usług, niskie kwalifikacje konsultantów, a co za tym idzie, niska wartość usług oferowanych Klientom. Jedyna, jak to niektórzy nazywają "korzyść" dla Klienta, to niska cena, ale teoretycznie, gdyż zła usługa, powoduje wady, które niosą za sobą koszty dużo większe, niż koszt dobrej usługi wpływającej na sprawne funkcjonowanie organizacji, co w efekcie może wpłynąć na obniżenie kosztów.
Powyższy obraz rynku i bliskie kontakty z Klientami poszukującymi solidnego partnera w biznesie, spowodowały powstanie grupy firm doradczo-szkoleniowych spełniających wysokie wymagania Klientów.
Partnerstwo od informacji do profesjonalnej usługi pod wspólną nazwą P&M GROUP funkcjonuje w całej Polsce oferując Klientom usługę o oczekiwanym i powtarzalnym poziomie jakości.
P&M GROUP posiada rozbudowaną współpracę z organizacjami w Polsce, Europie i Stanach Zjednoczonych. Dzięki temu może zaoferować swoim Klientom szeroką ofertę usług. Dodatkowo, dzięki Partnerom, Zespół Ekspertów może czerpać doświadczenie z innych rynków świata i oferować Klientom produkty dopasowane do ich potrzeb.
Oferowane przez Konsultantów P&M GROUP usługi oraz program długofalowej współpracy zapewni rozwój naszych Klientów poprzez dostęp do rzetelnej informacji, szerokiej wiedzy i bogatego doświadczonego Zespołu Ekspertów.
Partner Zarządzający
MALINOWSKI & PARTNERS-P&M GROUP
Misja
CEL
Celem P&M GROUP jest:
- zdobycie zaufania Klientów w celu długofalowej współpracy jako stały i pewny Partner biznesowy,
- stanie się organizacją inteligentną, dzielącą uprawnienia na swoich Partnerów, motywującą pracowników,
- budowanie solidnego i wiarygodnego wizerunku grupy,
- ustawiczne kształcenie Zespołu Ekspertów, trzonu P&M GROUP.
P&M GROUP powstało w celu oferowania swoim Klientom usług w obszarze informacji - kształcenia - doradztwa z zakresu m.in. pozyskiwania środków finansowych z Unii Europejskiej, systemów zarządzania, prawa, systemów jakości.
STRATEGIA
Grupa działa według autorskiego PM Management System, co pozwala zachować powtarzalność jakości naszych usług przez każdego Partnera będącego w grupie i posługującego się logiem "P&M GROUP". Jest to wyznacznik naszej jakości, wiarygodności i solidności.
Będziemy, poprzez naszych Partnerów, w każdym województwie co pozwoli nam na szybką reakcję na potrzeby naszych Klientów.
Nasze kompetencje pozwalają nam oferować usługi z zakresu informacji - kształcenia - doradztwa na wysokim poziomie merytorycznym użytecznym dla naszych Klientów.
WARTOŚCI
- klienci, którzy zaufali naszym usługom i chcą dzięki nam się rozwijać,
- wiarygodni Partnerzy P&M GROUP oferujący usługi na co najmniej tym samym poziomie zadowolenia Klientów,
- działalność zgodnie z kodeksem etycznym P&M GROUP,
- wyszkolony i kompetentny Zespół Pracowników oraz Zespół Ekspertów.
STANDARDY ZACHOWANIA
- działanie według PM Management System,
- współpraca a nie konkurowanie,
- przestrzeganie kodeksu etycznego P&M GROUP,
- dzielenie się informacją i wiedzą w ramach grupy,
- dzielenie się informacją i wiedzą ze swoimi Klientami,
- przepływ informacji,
- otwarte drzwi dla naszych Klientów,
- jasne i przejrzyste zasady współpracy z Partnerami oraz Klientami,
- uczyć się od lepszych,
- uczyć się na bazie swoich doświadczeń,
- uczyć się więcej i szybciej.