Zobacz demo kursu

• Materiały wideo, 7 bloków
• Dostęp na urządzeniu mobilnym
• Materiały do pobrania
• 30-dniowy dostęp do kursu
• Zaświadczenie po ukończeniu kursu
• Kurs w języku polskim
• Testy sprawdzające wiedzę
Profesjonalna rejestratorka medyczna, to:
Pracowników placówek medycznych wykonujących zawód rejestratorki lub sekretarki medycznej oraz osób planujących rozpocząć prace w tych zawodach.
część 1. Zasada pierwszego wrażenia – co widzi pacjent, gdy odwiedza placówkę?
część 2. Błędy rujnujące wizerunek – dress code i jego zasady w obsłudze pacjenta.
część 3. Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy – na co ma wpływ rejestratorka medyczna?
część 1. Priorytetyzacja zadań – jak wykorzystać Macierz Eisenhowera do układania grafiku dnia pracy?
część 2. Techniki planowania i skutecznej realizacji zadań – technika sera szwajcarskiego, jako narzędzie do skutecznej realizacji zadań.
część 1. Jak słuchać i jak pytać? – aktywne słuchanie i umiejętność zadawania odpowiednich pytań kluczem do skutecznej rozmowy
część 2. Komunikat pozytywny – jak przekazać złą wiadomość, by pacjent miał poczucie profesjonalnej obsługi?
część 1. Charakterystyka trudnych pacjentów – kogo można spotkać w placówce medycznej i jak się do tego przygotować?
część 2. Asertywność – jak ją w sobie wzmocnić, stosując techniki zdartej płyty, zasłony dymnej czy asertywnego uznania błędu?
część 3. Metoda stopniowania reakcji – jak minimalizować złe emocje, a jednocześnie odnieść sukces w trudnej relacji z pacjentem?
część 1. Obsługa pacjentów z niepełnosprawnością – różne rodzaje niepełnosprawności i praktyczne wskazówki prawidłowej obsługi
część 2. Obsługa pacjentów-seniorów – na co zwracać uwagę i na co być przygotowanym w przypadku obsługi tej grupy pacjentów?
część 1. Stres przewlekły – jak rozpoznać jego objawy i jakie są jego skutki?
część 2. Sposoby radzenia sobie ze stresem – na co mam wpływ i co mogę zrobić, by moja praca była bardziej satysfakcjonująca?
część 1. Najczęstsze błędy w procesie sprzedaży – zasady rozmowy sprzedażowej na żywo i przez telefon.
Brak dodatkowych wymagań.
Od 2010 r. związana z branżą medyczną. Od zawsze wiedziała, że jej praca musi być skierowana na drugiego człowieka. Umie słuchać, analizować i sprawnie działać w dynamicznie zmieniających się warunkach. Jako ekspert Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej ma możliwość współtworzyć najwyższe standardy dotyczące opieki. Jest certyfikowanym trenerem biznesu i trenerem P&M GROUP. Ma szerokie doświadczenie w koordynowaniu i tworzeniu projektów szkoleniowych dla wielu branż. Ogromna część jej pracy zawodowej związana jest z różnorodnością wiekową pracowników we wszystkich jej aspektach. Uczestnikom zapewnia wiedzę merytoryczną popartą doświadczeniem i praktyką.
Dużo wiedzy prawnej przekazanej w prosty sposób. Sprawnie, logicznie i nienudno.
„Prawa pacjenta” - Centrum Multi-Medica Sp.z o.o
W rejestracji pracuję od lat, a pacjenci wciąż mnie zaskakują. Wskazówki, które tu otrzymałam pozwolą mi z innej perspektywy spojrzeć na niektóre sprawy i z większą satysfakcją wykonywać swoją pracę. Dziękuję Pani Kasiu!
"Szkolenie podnoszace kwalifikacje zawodowe rejestratorek i sekreterek medycznych" ESCULAP Sp. z o.o.
W szkoleniu widać dużą wiedzę praktyczną trenera i doświadczenie w bezpośredniej pracy z pacjentami. Przydatna teoria + przydatna praktyka! A to tego miła aparycja. Świetna robota.
„Zasady stosowania przymusu bezpośr” - KOPSN