Stosowanie środków zaradczych z wykorzystaniem technik samoobrony w sytuacjach zachowań trudnych prezentowanych przez uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Czego się nauczysz

  • Zasad stosowania i doboru środków zaradczych
    wobec zachowań trudnych ze strony uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
  • Usprawnienia systemu pracy w przypadku
    zaistnienia sytuacji trudnych.
  • Lepszego reagowanie w sytuacjach zachowań trudnych uczniów je prezentujących.
  • Właściwej postawy i precyzyjnej komunikacji w kontakcie z autoagresywnym czy agresywnym uczniem.
  • Technik samoobrony – pomagających bezpiecznie obronić się przed agresją i atakiem ze strony ucznia.
  • Bezpiecznych technik przytrzymania ucznia w sposób nie zagrażający jego zdrowiu i życiu.
  • Bezpiecznego reagowania / uwalniania się w sytuacjach zagrażających Twojemu życiu.
  • Profesjonalnego zachowania i postawy wpływającej na pozytywny wizerunek całej placówki wychowawczej.

O kursie

Umiejętny dobór środków zaradczych to:

  • Lepsze reagowanie w sytuacjach zachowań trudnych uczniów je prezentujących,
  • Usprawnienie systemu pracy w przypadku zaistnienia sytuacji trudnych,
  • Mniej stresu dla nauczycieli i innych pracowników placówki wychowawczej.

Dla kogo ten kurs

Kurs z zakresu stosowanie przymusu bezpośredniego w szkole dedykowany jest dla na pracowników placówek wychowawczych, w których uczą się uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zapraszamy kadrę zarządzającą, nauczycieli, pedagogów oraz psychologów.

 

Zawartość kursu

blok 1.Bezpieczna postawa w kontakcie z agresywnym uczniem – ZŁOTE ZASADY 

część 1.Bezpieczna odległość

część 2.Kontakt wzrokowy

część 3.Otwarte ręce przed sobą

część 4.Ochrona głowy

blok 2.Bezpieczne sposoby sprowadzania ucznia do parteru 

część 1.Obalenie ucznia na podłogę – chwyt za głowę od tyłu

blok 3.Obrona przed duszeniem 

część 1.Obrona przed duszeniem od przodu 

część 2.Obrona przed duszeniem zza pleców 

blok 4.Klincz/ przytrzymanie agresywnego ucznia w pozycji stojącej 

Materiały dodatkowe dostępne w kursie

Wymagania

Brak dodatkowych wymagań.

Trener

Ocena trenera: Uczestnicy kursów: 78

Krzysztof Kamysz

Terapeuta i pracownik Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej. Trener P&M GROUP. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Mistrz Polski w dalekowschodnich sztukach i sportach walki. Licencjonowany instruktor samoobrony z uprawnieniami państwowymi. Wychowawca wielu medalistów zawodów rangi krajowej oraz międzynarodowej. Nagradzany przez władze samorządowe za działalność trenerską. Zrealizował kilkadziesiąt szkoleń i kursów sportowych w zakresie sztuk i sportów walki. Od 2001 roku prowadzi szkolenia z przymusu bezpośredniego i stosowania bezpiecznych, nieszkodliwych metod stosowania środków przymusu bezpośredniego w stosunku do pacjenta (pensjonariusza, ucznia) agresywnego

Uczestnicy kupili również

  • Prawa pacjenta
  • Umiejętność zachowania się w sytuacji agresji ze strony pacjenta - zasady stosowania przymusu bezpośredniego
  • Profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji w podmiocie leczniczym
  • Umiejętność zachowania się w sytuacji agresji ze strony pensjonariusza w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
  • Stosowanie środków zaradczych z wykorzystaniem technik samoobrony w sytuacjach zachowań trudnych prezentowanych przez uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  • Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji według wymagań normy ISO/IEC 27001:2020
  • Co piszą osoby, które korzystają z serwisu

    ZW

    Dużo wiedzy prawnej przekazanej w prosty sposób. Sprawnie, logicznie i nienudno.

    „Prawa pacjenta” - Centrum Multi-Medica Sp.z o.o

    DK

    W rejestracji pracuję od lat, a pacjenci wciąż mnie zaskakują. Wskazówki, które tu otrzymałam pozwolą mi z innej perspektywy spojrzeć na niektóre sprawy i z większą satysfakcją wykonywać swoją pracę. Dziękuję Pani Kasiu!

     "Szkolenie podnoszace kwalifikacje zawodowe rejestratorek i sekreterek medycznych" ESCULAP Sp. z o.o.

    UO

    W szkoleniu widać dużą wiedzę praktyczną trenera i doświadczenie w bezpośredniej pracy z pacjentami. Przydatna teoria + przydatna praktyka! A to tego miła aparycja. Świetna robota.

    „Zasady stosowania przymusu bezpośr” - KOPSN