
Aktualności
Profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji w podmiocie leczniczym
Pracę rejestratorek medycznych, które są pierwszym ogniwem łączącym pacjenta ze świadczeniodawcą charakteryzują stałe, powtarzające się czynności. Z tego względu bardzo ważne jest, aby wykorzystując dostępne narzędzia umiały usprawniać, planować i organizować pracę w rejestracji.
Dla efektywnej obsługi pacjenta w rejestracji niezbędne są im również umiejętności interpersonalne, które w bezpośredni sposób wpływają na jakość i kompleksowość obsługi pacjenta/klienta, a także kształtują wizerunek placówki medycznej.
Doskonalenie tych umiejętności np. podczas szkoleń online, pomaga radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy oraz agresywnymi zachowaniami pacjentów.
Szkolenie „Profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji w podmiocie leczniczym” złożone jest z 7 bloków, w których trener P&M GROUP przeprowadzi Cię przez proces zdobywania, doskonalenia i utrwalania umiejętności efektywnej obsługi Pacjenta w rejestracji w podmiocie leczniczym. Poprzez udział w szkoleniu, indywidualną pracę – samokształcenie, wykonywanie ćwiczeń utrwalających „nowe” nawyki, nauczysz się budować pozytywne relacje z pacjentem, zdobędziesz wiedzę na temat skutecznej komunikacji oraz wypracujesz efektywne techniki radzenia sobie z trudnymi Klientami-Pacjentami.
Ilość odsłon: 137