Szkolenia /
Zarządzanie sobą w czasie
Cel szkolenia
Celem jest rozwijanie umiejętności planowania i organizacji pracy własnej, budowania harmonogramu działań własnych jak i zespołu. Diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu. Trening umiejętności sprawnego przeprowadzania spotkań i zebrań zawodowych oraz skutecznego delegowania zadań.
Korzyści
Wypracowanie odpowiedniego, skutecznego i zdrowego podejścia do zarządzania sobą w czasie. Wykorzystanie swoich indywidualnych cech osobistych do zwiększenia osiąganych efektów. Nadanie odpowiedniego kierunku swoim działaniom poprzez uświadomienie sobie tego co dla nas ważne (nasza misja i wartości) oraz poprzez odpowiednie zdefiniowanie celów. Osiągnięcie równowagi pomiędzy różnymi obszarami naszego życia, w tym przede wszystkim balans pomiędzy życiem osobistym i zawodowym. Zwiększenie świadomości wykorzystania czasu i usunięcie istniejących dystraktorów.
Tematyka
- Czynniki krytyczne odpowiedzialne za zarządzanie czasem
- Błędy w zarządzaniu czasem i organizacji pracy własnej
- Zasady zarządzania czasem i organizacji pracy własnej
- Identyfikacja warunków organizacyjnych niezbędnych dla efektywnego zarządzania czasem
- Budowanie harmonogramu działania w sytuacji natłoku zadań i ograniczonych możliwości czasowych
- Skuteczne delegowanie zadań
- Rozmowy delegujące i błędy w delegowaniu.
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!