Szkolenia /
Zarządzanie celami i wskaźnikami jakości w Podmiocie Leczniczym
Cel szkolenia
Zapoznanie pracowników, w tym np. Pełnomocników, Liderów procesów z praktycznymi aspektami wyznaczania realnych celów oraz policzalnych wskaźników, jak również nabycie przez nich umiejętności zarządzaniami nimi.
Korzyści
System Zarządzania Jakością jest skuteczną metodą wzmacniania wartości realizowanej usługi w Podmiotach Leczniczych. Pacjentom - Klientom daje poczucie bezpieczeństwa
i pewności, co do wysokiej jakości oczekiwanej usługi, pracownikom zaś - motywujące do pracy poczucie wykonania zadania na wysokim poziomie.
- Skuteczniejsze osiąganie celów strategicznych podmiotu leczniczego
- Wzrost zaangażowania i efektywności pracowników
- Lepsze wykorzystanie potencjału kadry
- Poprawa jakości wyznaczania policzalnych wskaźników
Tematyka
- Przegląd i zastosowanie systemów zarządzania jakością.
- Rola przedstawiciela Kierownictwa w organizacji oraz Lidera procesu w kontekście celów i wskaźników.
- Wybrane zagadnienia związane z utrzymaniem i doskonaleniem systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2015.
- Zarządzanie celami i wskaźnikami jakości
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!