Szkolenia /
Trening asertywności
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wypracowanie przez uczestników własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach, porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”.
Korzyści
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:
- rozumieją, w jaki sposób przejawiają się u ludzi różne postawy zachowań i reakcji
- mają świadomość, w jaki sposób ludzie potrafią przekazać to, co myślą i czują w sposób asertywny
- praktycznie zastosują asertywność przy przyjmowaniu krytyki i konstruktywnym krytykowaniu innychmają świadomość czynników wpływających na współpracę w środowisku zawodowym
- poznają ograniczenia utrudniające osiąganie dużej efektywności, które wypływają z braków w postawie asertywnej.
Tematyka
- Typy postaw
- Komunikowanie się w sposób asertywny
- Pozytywne przyjmowanie krytyki i krytykowanie w sposób konstruktywny
- Odmawianie i przyjmowanie odmowy
- Określanie granicy psychologicznej i bronienie tzw. „terytorium”
- Budowanie pozytywnego obrazu samego siebie i pomaganie w tym innym
- Tworzenie środowiska stymulującego do współpracy
- Plan działania
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!