Szkolenia /
Szkolenie pracowników Biura Obsługi Klienta
Cel szkolenia
- rozwój umiejętności diagnozowania potrzeb i oczekiwań Klientów
- rozwinięcie umiejętności zdobywania precyzyjnych informacji o potrzebach Klientów
- doskonalenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji z Klientem, spełniających przyjęte standardy obsługi klientów
- rozwinięcie umiejętności budowania dobrego kontaktu z Klientem
- zwiększenie zaangażowania w wykonywaną pracę oraz budowanie odpowiedzialności za powierzone obowiązki
Korzyści
- wzrost satysfakcji Klientów
- mniejsza liczba reklamacji
- mniejsza ilość trudnych sytuacji podczas Obsługi klientów
- wzmocnienie postawy pro-klienckiej
- uzyskanie pożądanego wizerunku firmy
Tematyka
Szkolenie oparte zostanie o standardy i procedury Obsługi Klienta obowiązujące w firmie.
1. Jakość obsługi klienta serwisu
2. Jakość postrzegana a jakość oferowana
3. Reklamacje i ich znaczenie w Biurze Obsługi Klienta
4. Wizerunek BOK
5. Obowiązujące standardy obsługi klienta
o Analiza rzeczywistych przypadków występujących w Biurze Obsługi Klienta
o Ćwiczenia warsztatowe dot. obsługi w Biurze Obsługi Klienta z wykorzystaniem sprzętu audiowizualnego (nagrywanie i omówienie scenek sytuacyjnych)
o Wytyczne do praktycznego zastosowania w Biurze Obsługi Klienta
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-warsztatowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń/ symulacji rzeczywistych zdarzeń/ dyskusji/case study i sprzętu audiowizualnego.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!