
Szkolenia / Sprzedaż/ Negocjacje
Praca z trudnym Pacjentem
Cel szkolenia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności diagnozowania potrzeb i oczekiwań Pacjentów, zdobycie wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz nabycie umiejętności realizowania założonych celów placówek medycznych z pozytywnym nastawieniem do Pacjenta.
Korzyści
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią:
- Rozpoznać i odpowiednio zareagować na typ trudnego Pacjenta
- Ocenić swoje reakcje
- Określić istotę zachowań agresywnych, uległych i asertywnych
- Dokonać właściwej oceny własnych zachowań
- Asertywnie reagować na różne zachowania
- Wykorzystywać techniki komunikacji interpersonalnej
- Aktywnie słuchać i w trakcie rozmowy kontrolować własne zachowania
- Umiejętnie prowadzić rozmowy z pacjentem i unikać oraz wychodzić z sytuacji konfliktowych