
Szkolenia / Rozwój osobisty
Medialne zarządzanie kryzysem
Cel szkolenia
Cel szkolenia
Dwudniowe szkolenie, którego celem jest pokazanie w praktyczny sposób jak komunikować się z mediami w sytuacjach społecznie nośnych tj. np. zgon dziecka lub młodego pacjenta, spektakularna pomyłka czy korupcja w szpitalu. Dzięki medialnemu treningowi prowadzonemu na bieżąco w trakcie szkolenia przy użyciu kamery, pod okiem dziennikarza pracującego w redakcji telewizyjnej, uczestnicy przygotują się do kontaktu z mediami w sytuacjach kryzysowych: nauczą kontrolować swoje zachowania, konstruować i przekazywać informacje oraz unikać odpowiedzi na niewygodne pytania.
Korzyści
Po warsztatach uczestnicy wiedzą jak:
- Wchodzić w interakcję i efektywnie komunikować się z mediami w czasie kryzysu
- Pokonywać zdenerwowanie w kontaktach z mediami
- Przekazywać mediom jasną, spójną i wiarygodną informację
- Radzić sobie z nieoczekiwanymi i niesprawiedliwymi pytaniami
- Przekazywać wiadomości nie czyniąc wrażenia osoby niezorientowanej lub źle poinformowanej
- Jak „patrzy” kamera, czyli wszystko co trzeba wiedzieć w kwestii ubioru, dodatków, gestów, mimiki.