
Szkolenia / Rachunkowość/ Finanse
Zarządzanie sobą w czasie
Cel szkolenia
Cel szkolenia
Celem jest rozwijanie umiejętności planowania i organizacji pracy własnej, budowania harmonogramu działań własnych jak i zespołu. Diagnoza indywidualnych przeszkód w efektywnej organizacji pracy własnej i wykorzystania czasu. Trening umiejętności sprawnego przeprowadzania spotkań i zebrań zawodowych oraz skutecznego delegowania zadań.
Korzyści
Wypracowanie odpowiedniego, skutecznego i zdrowego podejścia do zarządzania sobą w czasie. Wykorzystanie swoich indywidualnych cech osobistych do zwiększenia osiąganych efektów. Nadanie odpowiedniego kierunku swoim działaniom poprzez uświadomienie sobie tego co dla nas ważne (nasza misja i wartości) oraz poprzez odpowiednie zdefiniowanie celów. Osiągnięcie równowagi pomiędzy różnymi obszarami naszego życia, w tym przede wszystkim balans pomiędzy życiem osobistym i zawodowym. Zwiększenie świadomości wykorzystania czasu i usunięcie istniejących dystraktorów.