Szkolenia /
Praca z trudnym Pacjentem
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności diagnozowania potrzeb i oczekiwań Pacjentów, zdobycie wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz nabycie umiejętności realizowania założonych celów placówek medycznych z pozytywnym nastawieniem do Pacjenta.
Korzyści
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią:
- Rozpoznać i odpowiednio zareagować na typ trudnego Pacjenta
- Ocenić swoje reakcje
- Określić istotę zachowań agresywnych, uległych i asertywnych
- Dokonać właściwej oceny własnych zachowań
- Asertywnie reagować na różne zachowania
- Wykorzystywać techniki komunikacji interpersonalnej
- Aktywnie słuchać i w trakcie rozmowy kontrolować własne zachowania
- Umiejętnie prowadzić rozmowy z pacjentem i unikać oraz wychodzić z sytuacji konfliktowych
Tematyka
- Przyczyny trudnych relacji z Pacjentem
- Kształtowanie relacji z Pacjentem - pierwszy kontakt
- Zasady komunikacji interpersonalnej
- Psychologia Pacejnta
- Narzędzia analizy potrzeb i oczekiwań Pacjentów
- Finalizacja rozmów
- Asertywność jako podstawa obsługi trudnego Pacjenta
- Eliminowanie zmęczenia psychicznego
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study..
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!