Szkolenia /
Praca z trudnym Klientem
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności diagnozowania potrzeb i oczekiwań Klientów, wzmocnienie asertywnej postawy w relacjach z nimi, zdobycie wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz wypracowanie efektywnych technik radzenia sobie z trudnymi Klientami.
Korzyści
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią rozpoznać i odpowiednio zareagować na typ trudnego Klienta, ocenić swoje reakcje, dokonać właściwej oceny własnych zachowań. Asertywnie reagować na różne zachowania, wykorzystywać techniki komunikacji interpersonalnej, umiejętnie prowadzić rozmowy z Klientem oraz unikać i wychodzić z sytuacji konfliktowych.
Tematyka
- Przyczyny trudnych relacji z Klientem
- Kształtowanie relacji z Klientem - pierwszy kontakt
- Zasady komunikacji interpersonalnej
- Psychologia Klienta
- Narzędzia analizy potrzeb i oczekiwań Klientów
- Finalizacja rozmów
- Asertywność jako podstawa obsługi trudnego Klienta
- Eliminowanie zmęczenia psychicznego
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!