Szkolenia /
Obsługa pacjenta wg międzynarodowych standardów ISO
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest spojrzenie na procedury obowiązujące w placówce medycznej w kontekście normy ISO 9001:2015 i odniesienie ich do obszarów obsługi pacjenta, które mają bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji z jakości świadczonych usług. Poprzez udział w szkoleniu nastąpi większe uporządkowanie pracy personelu medycznego w postępowaniu, w relacji z pacjentami.
Korzyści
- określenie standardów i wzorów zachowań w różnych sytuacjach związanych z obsługą pacjentów POZ
- wzrost jakości świadczonych usług medycznych POZ
- wzrost zaufania Pacjentów POZ
- usprawnienie funkcjonowania placówki podstawowej opieki zdrowotnej
- usprawnia przepływ informacji wewnątrz POZ
- wzrost przejrzystości reguł i procedur postępowania, co wszystko w rezultacie sprawiać ma większą konkurencyjność podmiotu na rynku i mniejsze koszty jego funkcjonowania
Tematyka
- Podstawowe zasady obsługi pacjentów w podmiocie leczniczym. Dlaczego warto posiadać standardy obsługi?
- Międzynarodowe standardy ISO 9001, a obsługa pacjenta.
- Czym jest standard usługi? Różnice między standardami a procedurami
- Typy pacjentów korzystających z usług medycznych a standardy ich obsługi w placówce medycznej
- Źródła satysfakcji klientów
- Obsługa pacjenta, a jakość usług medycznych
- Proces wprowadzania standardów w podmiocie leczniczym
- Identyfikacja ryzyk w obsłudze pacjenta i sposoby postępowania z nimi
- Monitorowanie wprowadzonych standardów w placówce medycznej
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-warsztatowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń/ symulacji rzeczywistych zdarzeń/ dyskusji/case study i sprzętu audiowizualnego.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!