Szkolenia /
Konflikt - przyczyny i metody rozwiązywania sytuacji kryzysowych w pracy
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z technikami efektywnego i skutecznego rozwiązywania konfliktów. Podczas szkolenia uczestnicy pozyskują niezbędną wiedzę i nabywają umiejętności zapobiegania powstawaniu konfliktów, ich efektywnego zarządzania oraz rozwiązywania tych, które już zaistniały w firmie i w zespole.
Korzyści
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy potrafią:
- rozpoznawać sytuacje konfliktową,
- diagnozować jej przyczyny oraz określić obszar konfliktu,
- powstrzymać eskalację konfliktu,
- wybrać własną metodę kierowania konfliktem,
- dokonać zamiany sytuacji konfliktowej w poszukiwaniu rozwiązań,
- panować nad emocjami w sytuacji konfliktu,
- reagować asertywnie w sytuacji konfliktowej
Tematyka
1. Pojęcie i rodzaje konfliktów
2. Określenie obszarów konfliktogennych w relacjach.
3. Przebieg konfliktów.
4. Struktura procesu rozwiązywania problemów i konfliktów.
5. Metody kierowania konfliktem.
6. Negocjacje jako metoda pracy z sytuacją konfliktową.
7. Asertywność i panowanie nad emocjami w pracy z konfliktem.
8. Określenie moich kryteriów oceny sytuacji i podejmowanie decyzji.
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!