
Szkolenia / Jakość
Zarządzanie celami i wskaźnikami jakości w Podmiocie Leczniczym
Cel szkolenia
Cel szkolenia
Zapoznanie pracowników, w tym np. Pełnomocników, Liderów procesów z praktycznymi aspektami wyznaczania realnych celów oraz policzalnych wskaźników, jak również nabycie przez nich umiejętności zarządzaniami nimi.
Korzyści
System Zarządzania Jakością jest skuteczną metodą wzmacniania wartości realizowanej usługi w Podmiotach Leczniczych. Pacjentom - Klientom daje poczucie bezpieczeństwa
i pewności, co do wysokiej jakości oczekiwanej usługi, pracownikom zaś - motywujące do pracy poczucie wykonania zadania na wysokim poziomie.
- Skuteczniejsze osiąganie celów strategicznych podmiotu leczniczego
- Wzrost zaangażowania i efektywności pracowników
- Lepsze wykorzystanie potencjału kadry
- Poprawa jakości wyznaczania policzalnych wskaźników