
Szkolenia / Jakość
Obsługa pacjenta wg międzynarodowych standardów ISO
Cel szkolenia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest spojrzenie na procedury obowiązujące w placówce medycznej w kontekście normy ISO 9001:2015 i odniesienie ich do obszarów obsługi pacjenta, które mają bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji z jakości świadczonych usług. Poprzez udział w szkoleniu nastąpi większe uporządkowanie pracy personelu medycznego w postępowaniu, w relacji z pacjentami.
Korzyści
- określenie standardów i wzorów zachowań w różnych sytuacjach związanych z obsługą pacjentów POZ
- wzrost jakości świadczonych usług medycznych POZ
- wzrost zaufania Pacjentów POZ
- usprawnienie funkcjonowania placówki podstawowej opieki zdrowotnej
- usprawnia przepływ informacji wewnątrz POZ
- wzrost przejrzystości reguł i procedur postępowania, co wszystko w rezultacie sprawiać ma większą konkurencyjność podmiotu na rynku i mniejsze koszty jego funkcjonowania