Informacje Ksztalcenie Doradztwo

Dofinansowanie szkoleń

baza uslug rozwojowych bur krajowy fundusz szkoleniowy kfs
banner

Szkolenia / Jakość

Automatyzacja procesów w call centre



Cel szkolenia

/Certyfikowany kurs programowy – 3 dni/

Celem specjalistycznego kursu jest podniesienie kompetencji pracowników związanych z Automatyzacją procesów w call centre. Dzięki udziałowi w kursie uczestnik zdobędzie wiedzę nt. nowych kierunków optymalizacji procesów obsługi klientów, procedury prawidłowego budowania procesu w narzędziach firmy Genesys, budowania formularzy, stron oraz raportowania.

Korzyści

Poznanie możliwości automatyzacji procesów obsługi klienta na bazie rozwiązań firmy Genesys korzystając z modułu GEA oraz silników AI (Google, AWS)

Szkolenie pozwala:

  • rozpoznać obszary do automatyzacji
  • dobrać konieczne moduły
  • oszacować budżet
  • przeprowadzić z klientem warsztaty funkcjonalno-biznesowe
  • przeprowadzić warsztaty techniczne z klientem w obszarze integracji z infrastrukturą IT klienta
  • skonfigurować demo w obszarze łączenia systemu Contact Center z silnikami sztucznej inteligencji (AI) firmy Google czy AWS i zaprezentować je klientowi
  • podnieść kompetencje techniczne i biznesowe pracownika
  • na możliwość pracy w centrach zdalnej obsługi klientów międzynarodowych

Tematyka

  • Narzędzia firmy Genesys (silniki dla routingu zadań, IWD i DCM)  – najważniejsze cechy
  • Definicja przypadku
  • Opisanie procesu biznesowego
  • Procedura budowania procesu w narzędziu DCM
  • Budowanie formularza
  • Budowanie strony
  • Raportowanie i optymalizacja

Metodyka

Kurs ma charakter stricte, warsztatowy. Realizowane jest w małych max. 4 osobowych grupach.

Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.

 

📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274

📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl

Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!

Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!





Ilość odsłon: 4242