Szkolenia /
Coachingowy styl zarządzania
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest pokazanie metody coachingu oraz technik i sposobów jej wykorzystania w codziennej pracy menedżera, w takim wymiarze, aby proces kierowania uczynić łatwiejszym a komunikację z pracownikiem efektywniejszą i przyjemniejszą
Korzyści
- Osiągnięcie wyższej skuteczności pracy
- Rozwój umiejętności stawiania właściwych celów i podejmowania odpowiednich decyzji
- Poprawa efektywności komunikacji
- Rozwój umiejętności podległych pracowników
- Bardziej skuteczne delegowanie uprawnień
- Zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
- Bardziej efektywna organizacja pracy własnej i podległego zespołu.
Tematyka
- Teoria i praktyka coachingu – zasady ogólne.
- Trening kompetencji osobistych.
- Techniki i strategie komunikacji interpersonalnej.
- Cel i struktura rozmowy coachingowej.
- Kształtowanie relacji coachingowej w zależności od typu osobowości podwładnego.
- Rola menedżera - coacha w procesie wspierania rozwoju zawodowego.
- Warsztat umiejętności prowadzenia rozmowy coachingowej.
- Coaching w pracy z zespołem.
Metodyka
Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!