Szkolenia /
Automatyzacja procesów w call centre
Cel szkolenia
/Certyfikowany kurs programowy – 3 dni/
Celem specjalistycznego kursu jest podniesienie kompetencji pracowników związanych z Automatyzacją procesów w call centre. Dzięki udziałowi w kursie uczestnik zdobędzie wiedzę nt. nowych kierunków optymalizacji procesów obsługi klientów, procedury prawidłowego budowania procesu w narzędziach firmy Genesys, budowania formularzy, stron oraz raportowania.
Korzyści
Poznanie możliwości automatyzacji procesów obsługi klienta na bazie rozwiązań firmy Genesys korzystając z modułu GEA oraz silników AI (Google, AWS)
Szkolenie pozwala:
- rozpoznać obszary do automatyzacji
- dobrać konieczne moduły
- oszacować budżet
- przeprowadzić z klientem warsztaty funkcjonalno-biznesowe
- przeprowadzić warsztaty techniczne z klientem w obszarze integracji z infrastrukturą IT klienta
- skonfigurować demo w obszarze łączenia systemu Contact Center z silnikami sztucznej inteligencji (AI) firmy Google czy AWS i zaprezentować je klientowi
- podnieść kompetencje techniczne i biznesowe pracownika
- na możliwość pracy w centrach zdalnej obsługi klientów międzynarodowych
Tematyka
- Narzędzia firmy Genesys (silniki dla routingu zadań, IWD i DCM) – najważniejsze cechy
- Definicja przypadku
- Opisanie procesu biznesowego
- Procedura budowania procesu w narzędziu DCM
- Budowanie formularza
- Budowanie strony
- Raportowanie i optymalizacja
Metodyka
Kurs ma charakter stricte, warsztatowy. Realizowane jest w małych max. 4 osobowych grupach.
Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.
📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274
📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl
Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!
Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!