Menedżer jakości w administracji podatkowej
PLAN I PROGRAM
Zakres tematyczny
• TQM Kompleksowe Zarządzanie Jakością;
• System zarządzania jakością w administracji podatkowej – interpretacja;
• Projektowanie i Modelowanie Procesów;
• Wdrażanie i systemu zarządzania jakością w Administracji Podatkowej;
• Monitorowanie i pomiary (zadowolenia klienta zewnętrznego i wewnętrznego);
• Audyt wewnętrzny;
• Zadania dla Dyrektorów Izb i Naczelników Urzędów Skarbowych w zakresie polityki finansowej państwa oraz podstawowe mierniki oceny ich wykonania w zarządzaniu jakością w AP;
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi;
• Powszechny Model Samooceny CAF;
• Zrównoważona Karta Wyników;
• TQM- praca zespołowa (prowadzenie spotkań, burza mózgów) w AP;
• TQM- tradycyjne narzędzia sterowania jakością;
• TQM - 7 nowych narzędzi zarządzania;
• Benchmarking;
• Koszty jakości;
• Komunikacja interpersonalna;
Organizacja zajęć
Studia prowadzone są systemem zaocznym przez dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz w miesiącu w piątki i soboty w Warszawie.
Powrót do listyIlość odsłon: 4103