Specjalizacja branżowa / Farmaceutyka / Szkolenia
Efektywna obsługa pacjenta w rejestracji
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do nawiązania właściwego kontaktu z pacjentem, zwłaszcza pacjentem trudnym i budowanie z nim poprawnych relacji. Poznanie prawidłowych modeli zachowań i postaw wpływających na wysoki poziom obsługi oraz na budowanie pozytywnego wizerunku podmiotu leczniczego.
Cele szczegółowe:
- Zdobycie nowej oraz poszerzenia posiadanej wiedzy w zakresie obsługi pacjenta.
- Zapewnienie znajomości zasad efektywnej komunikacji interpersonalnej z uwzględnieniem barier i zakłóceń komunikacyjnych.
- Budowanie wizerunku empatycznego, pomocnego pacjentowi pracownika podmiotu leczniczego.
- Kształcenie umiejętności aktywnego słuchania i doskonalenie technik zadawania pytań – jak słuchać i jak pytać.
- Wypracowanie standardu rozmów z klientem/pacjentem.
- Poznanie i stosowanie w praktyce technik asertywnego zachowania.
- Wypracowanie standardu obsługi pacjenta seniora.
- Poznanie czynników mających wpływ na kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki.