Informacje Ksztalcenie Doradztwo
banner

Specjalizacja branżowa / Farmaceutyka / Szkolenia

Automatyzacja procesów w call centre

/Certyfikowany kurs programowy – 3 dni/

Celem specjalistycznego kursu jest podniesienie kompetencji pracowników związanych z Automatyzacją procesów w call centre. Dzięki udziałowi w kursie uczestnik zdobędzie wiedzę nt. nowych kierunków optymalizacji procesów obsługi klientów, procedury prawidłowego budowania procesu w narzędziach firmy Genesys, budowania formularzy, stron oraz raportowania.

Tematyka

  • Narzędzia firmy Genesys (silniki dla routingu zadań, IWD i DCM)  – najważniejsze cechy
  • Definicja przypadku
  • Opisanie procesu biznesowego
  • Procedura budowania procesu w narzędziu DCM
  • Budowanie formularza
  • Budowanie strony
  • Raportowanie i optymalizacja

Metodyka

Kurs ma charakter stricte, warsztatowy. Realizowane jest w małych max. 4 osobowych grupach.