
Aktualności
Jak reagować na agresję pacjenta - szkolenie online
Dowiedz się, jak odpowiednio reagować na agresję pacjenta – szkolenie online/ stacjonarne.
Agresja pacjenta może przybierać różne formy - od słownej do fizycznej. Ważne jest, abyś jako pracownik służby zdrowia, potrafił odpowiednio zareagować na takie sytuacje.
Zadbaj zarówno o siebie, jak i o swojego pacjenta.
Na naszych szkoleniach nauczysz się, jak prawidłowo interpretować sygnały agresji ze strony pacjenta, a także jak stosować bezpieczne techniki przymusu bezpośredniego.
Umiejętności które nabędziesz zminimalizują ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych i urazów dla ciebie i twojego pacjenta.
Link do szkolenia tutaj>>
W przypadku zainteresowania szkoleniami otwartymi, zapraszamy do kontaktu:
Magdalena Cięciera
T. (22) 253.32.74