Informacje Ksztalcenie Doradztwo

Aktualności

Jak reagować na agresję pacjenta - szkolenie online



Dowiedz się, jak odpowiednio reagować na agresję pacjenta – szkolenie online/ stacjonarne.

Agresja pacjenta może przybierać różne formy - od słownej do fizycznej. Ważne jest, abyś jako pracownik służby zdrowia, potrafił odpowiednio zareagować na takie sytuacje.

Zadbaj zarówno o siebie, jak i o swojego pacjenta.

Na naszych szkoleniach nauczysz się, jak prawidłowo interpretować sygnały agresji ze strony pacjenta, a także jak stosować bezpieczne techniki przymusu bezpośredniego.

Umiejętności które nabędziesz zminimalizują ryzyko wystąpienia zdarzeń niepożądanych i urazów dla ciebie i twojego pacjenta.

Link do szkolenia tutaj>>

 

W przypadku zainteresowania szkoleniami otwartymi, zapraszamy do kontaktu:

Magdalena Cięciera

T. (22) 253.32.74

E. m.cieciera@pmgroup.pl


Powrót



Ilość odsłon: 522