Zrewolucjonizuj naukę za pomocą Kostki Kompetencji: połączenie umiejętności miękkich i edukacji opartej na doświadczeniu.
W krajobrazie rozwoju zawodowego, tradycyjne metody przekazywania umiejętności miękkich przechodzą transformacyjną zmianę dzięki innowacyjnemu podejściu Kostki Kompetencji. Ta rewolucyjna koncepcja łączy empiryczny charakter wyzwań zaczerpnięty z Escape Room z nabywaniem podstawowych umiejętności miękkich, tworząc wciągające dośw...
Czy kiedykolwiek zastanawiałaś (-eś) się, jak lepiej zrozumieć i obsłużyć swoich pacjentów, będąc pracownikiem sektora opieki zdrowotnej? Przedstawiamy szkolenie online "Prawa Pacjenta", które może pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu.
Zrozumienie praw pacjenta jest kluczowe nie tylko dla pacjentów, ale i dla wszystkich pracowników podmiotów leczniczych - kadry kierowniczej, lekarzy, pielęgniarek, fizj...
Dowiedz się, jak odpowiednio reagować na agresję pacjenta – szkolenie online/ stacjonarne.
Agresja pacjenta może przybierać różne formy - od słownej do fizycznej. Ważne jest, abyś jako pracownik służby zdrowia, potrafił odpowiednio zareagować na takie sytuacje.
Zadbaj zarówno o siebie, jak i o swojego pacjenta.
Na naszych szkoleniach nauczysz się, jak prawidłowo interpretować sygnały agresji ze strony pacjenta, a także jak stosow...
Profesjonalna obsługa pacjenta w rejestracji – szkolenie online.
Pracujesz jako rejestratorka medyczna? Stresują Cię codzienne sytuacje z pacjentami?
Zapraszamy na szkolenie realizowane przez trenera P&M GROUP, które ostatnio pomogło rejestratorce - Kasi zrozumieć, skąd biorą się trudne relacje z pacjentami i jak radzić sobie z nimi radzić. To znacząco poprawiło komfort jej pracy.
Dlatego zainwestuj w siebie i zapisz się już dziś na...
Z roku na rok coraz więcej wniosków o dofinansowanie kształcenia ustawicznego ze środków KFS, podejmowanego z inicjatywy lub za zgodą pracodawcy wpływa do Urzędów Pracy.
Warto pamiętać, że aby ubiegać się o środki KFS należy spełniać warunki o przyznaniu pomocy de minimis oraz jeden z priorytetów KFS na dany rok kalendarzowy. Na rok 2023 wyznaczono 6 priorytetów z tzw. „puli ministra” oraz 3 priorytety z ...
Światowy Dzień Zdrowia oraz Dzień Pracownika Służby Zdrowia obchodzony jest w rocznicę powstania Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) czyli 7 kwietnia. W Polsce obchodzimy również liturgiczne święto św. Łukasza Ewangelisty patrona lekarzy, które przypada na dzień 18 października.
Wszystkim pracownikom, którzy służą chorym pomocą w każdym miejscu i czasie, życzymy, aby nie zabrakło sił, cierpliwości i uśmiechu w codziennej pracy ora...
Dodatkowy nabór wniosków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy.
Na stronie Urzędu Pracy m.st. Warszawy pojawiła się informacja o dodatkowym naborze wniosków ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) na sfinansowanie kształcenia ustawicznego.
Urząd będzie prowadził nabór wniosków w dniach 17 – 19 października 2022 r.
W pierwszej kolejności zostaną przyznane śro...
Jak powinny wyglądać etapy wdrożenia RODO w podmiocie leczniczym i jak tworzona w tym celu dokumentacja i procedury wpływają na bezpieczeństwo danych osobowych?
Jakie prawa przysługują osobom, których dane osobowe podlegają przetwarzaniu i kiedy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody Pacjenta, a kiedy taka zgoda nie jest wymagana?
Na te i wiele innych pytań związanych z ochroną danych osobowych w Przychodni odpowie ...
Aktualnie zapewnienie bezpieczeństwa informacji staje się niezwykle istotne a zarazem niezwykle trudne. Prawidłowe zabezpieczenie informacji uwarunkowane jest zapewnieniem poufności, dostępności i integralności. Jednakże zdarzenia losowe jak awarie, błędy oprogramowania, pożary, powodzie czy też pomyłki ludzkie mogą narazić niewłaściwie zarządzaną informację na zniszczenie lub jej utratę, a w niektórych sytuacjach na niekontrolowane udostępnie...
Pracę rejestratorek medycznych, które są pierwszym ogniwem łączącym pacjenta ze świadczeniodawcą charakteryzują stałe, powtarzające się czynności. Z tego względu bardzo ważne jest, aby wykorzystując dostępne narzędzia umiały usprawniać, planować i organizować pracę w rejestracji.
Dla efektywnej obsługi pacjenta w rejestracji niezbędne są im również umiejętności interpersonalne, które w bezpośredni sposób wpływają na jakość ...