Informacje Ksztalcenie Doradztwo

Dofinansowanie szkoleń

baza uslug rozwojowych bur krajowy fundusz szkoleniowy kfs
banner

Szkolenia / Sprzedaż/ Negocjacje

Praca z trudnym Klientem



Cel szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności diagnozowania potrzeb i oczekiwań Klientów, wzmocnienie asertywnej postawy w relacjach z nimi, zdobycie wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz wypracowanie efektywnych technik radzenia sobie z trudnymi Klientami.

Korzyści

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy potrafią rozpoznać i odpowiednio zareagować na typ trudnego Klienta, ocenić swoje reakcje, dokonać właściwej oceny własnych zachowań. Asertywnie reagować na różne zachowania, wykorzystywać techniki komunikacji interpersonalnej, umiejętnie prowadzić rozmowy z Klientem oraz unikać i wychodzić z sytuacji konfliktowych.

Tematyka

  1. Przyczyny trudnych relacji z Klientem
  2. Kształtowanie relacji z Klientem - pierwszy kontakt
  3. Zasady komunikacji interpersonalnej
  4. Psychologia Klienta
  5. Narzędzia analizy potrzeb i oczekiwań Klientów
  6. Finalizacja rozmów
  7. Asertywność jako podstawa obsługi trudnego Klienta
  8. Eliminowanie zmęczenia psychicznego

Metodyka

Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.

Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.

 

📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274

📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl

Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!

Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!





Ilość odsłon: 6516