Informacje Ksztalcenie Doradztwo
banner

Szkolenia / Rachunkowość/ Finanse

Coachingowy styl zarządzania

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest pokazanie metody coachingu oraz technik i sposobów jej wykorzystania w codziennej pracy menedżera, w takim wymiarze, aby proces kierowania uczynić łatwiejszym a komunikację z pracownikiem efektywniejszą i przyjemniejszą

Korzyści

  • Osiągnięcie wyższej skuteczności pracy
  • Rozwój umiejętności stawiania właściwych celów i podejmowania odpowiednich decyzji
  • Poprawa efektywności komunikacji
  • Rozwój umiejętności podległych pracowników
  • Bardziej skuteczne delegowanie uprawnień
  • Zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
  • Bardziej efektywna organizacja pracy własnej i podległego zespołu.

Tematyka

  1. Teoria i praktyka coachingu – zasady ogólne.
  2. Trening kompetencji osobistych.
  3. Techniki i strategie komunikacji interpersonalnej.
  4. Cel i struktura rozmowy coachingowej.
  5. Kształtowanie relacji coachingowej w zależności od typu osobowości podwładnego.
  6. Rola menedżera - coacha w procesie wspierania rozwoju zawodowego.
  7. Warsztat umiejętności prowadzenia rozmowy coachingowej.
  8. Coaching w pracy z zespołem.

Metodyka

Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.