Informacje Ksztalcenie Doradztwo

Dofinansowanie szkoleń

baza uslug rozwojowych bur krajowy fundusz szkoleniowy kfs
banner

Szkolenia / Komunikacja / Obsługa klienta

Trening asertywności



Cel szkolenia

Celem szkolenia jest wypracowanie przez uczestników własnych asertywnych sposobów zachowania się w trudnych sytuacjach, porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”. 

Korzyści

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy:

  • rozumieją, w jaki sposób przejawiają się u ludzi różne postawy zachowań i reakcji
  • mają świadomość, w jaki sposób ludzie potrafią przekazać to, co myślą i czują w sposób asertywny
  • praktycznie zastosują asertywność przy przyjmowaniu krytyki i konstruktywnym krytykowaniu innychmają świadomość czynników wpływających na współpracę w środowisku zawodowym
  • poznają ograniczenia utrudniające osiąganie dużej efektywności, które wypływają z braków w postawie asertywnej.

Tematyka

  1. Typy postaw
  2. Komunikowanie się w sposób asertywny
  3. Pozytywne przyjmowanie krytyki i krytykowanie w sposób konstruktywny
  4. Odmawianie i przyjmowanie odmowy
  5. Określanie granicy psychologicznej i bronienie tzw. „terytorium”
  6. Budowanie pozytywnego obrazu samego siebie i pomaganie w tym innym
  7. Tworzenie środowiska stymulującego do współpracy
  8. Plan działania

Metodyka

Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.

Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.

 

📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274

📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl

Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!

Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!





Ilość odsłon: 8223