Informacje Ksztalcenie Doradztwo

Dofinansowanie szkoleń

baza uslug rozwojowych bur krajowy fundusz szkoleniowy kfs
banner

Szkolenia / Jakość

Coachingowy styl zarządzania



Cel szkolenia

Celem szkolenia jest pokazanie metody coachingu oraz technik i sposobów jej wykorzystania w codziennej pracy menedżera, w takim wymiarze, aby proces kierowania uczynić łatwiejszym a komunikację z pracownikiem efektywniejszą i przyjemniejszą

Korzyści

  • Osiągnięcie wyższej skuteczności pracy
  • Rozwój umiejętności stawiania właściwych celów i podejmowania odpowiednich decyzji
  • Poprawa efektywności komunikacji
  • Rozwój umiejętności podległych pracowników
  • Bardziej skuteczne delegowanie uprawnień
  • Zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
  • Bardziej efektywna organizacja pracy własnej i podległego zespołu.

Tematyka

  1. Teoria i praktyka coachingu – zasady ogólne.
  2. Trening kompetencji osobistych.
  3. Techniki i strategie komunikacji interpersonalnej.
  4. Cel i struktura rozmowy coachingowej.
  5. Kształtowanie relacji coachingowej w zależności od typu osobowości podwładnego.
  6. Rola menedżera - coacha w procesie wspierania rozwoju zawodowego.
  7. Warsztat umiejętności prowadzenia rozmowy coachingowej.
  8. Coaching w pracy z zespołem.

Metodyka

Zajęcia mają charakter wykładowo-ćwiczeniowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, symulacji rzeczywistych zdarzeń, dyskusji, case study.

Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami już dziś! Jesteśmy tu, aby odpowiedzieć na Twoje pytania lub nasuwające się wątpliwości.

 

📞 Zadzwoń do nas: +48 22 2533274

📧 Napisz: biuro@pmgroup.pl

Nie odkładaj tego na później. Po prostu zadzwoń lub napisz!

Rozpocznij swoją podróż z nami, w doskonaleniu kompetencji swojego zespołu, już dziś!





Ilość odsłon: 7948