Zarządzanie marketingiem medycznym
O STUDIACH
Aby osiągnąć sukces trzeba maksymalnej skuteczności w ramach podejmowanych działań marketingowych, tworzenia skutecznych strategii marketingowych oraz kreowania odpowiedniego wizerunku. Nie lada wyzwaniem dla współczesnego menedżera stają się nowe technologie, dające nieskończone możliwości rozprowadzania informacji biznesowej i pozyskiwania Klienta. Takim narzędziem, ważnym dla biznesu jest m in. marketing cyfrowy, który opiera swoje działania na wykorzystaniu mediów cyfrowych i daje większe szanse trafienia w potrzeby klientów. Jak dobrze korzystać z zasobów Digital marketingu? Jak przy pomocy CRS poprawić wizerunek firmy i podnieść zyski? – po odpowiedzi zapraszamy na nowy kierunek praktycznych studiów podyplomowych.
Cel studiów
Celem Studiów Podyplomowych jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu praktycznych zasad wykorzystania marketingu medycznego, w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej. Studia odnoszą koncepcje marketingowe do szeroko rozumianej ochrony zdrowia (szpitale, przychodnie, apteki, firmy farmaceutyczne, firmy medyczne).
Adresaci studiów
Studia skierowane są do osób, które chcą efektywnie zarządzać marketingiem medycznym jak
i w praktyce go wykorzystywać. Zapraszamy pracowników działów marketingu lub PR małych
i dużych podmiotów, korporacji, lekarzy, farmaceutów, przedstawicieli medycznych, produkt menedżerów.
Korzyści z ukończenia studiów
Udział w studiach gwarantuje zdobycie nowych umiejętności audytora wewnętrznego systemu zarządzania.
Warunki ukończenie studiów
Studia, po zaliczeniu wszystkich przedmiotów i zdaniu egzaminów, kończą się otrzymaniem:
1. Świadectwa ukończenia studiów podyplomowych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego;
2. Certyfikatu P&M GROUP - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością.