Informacje Ksztalcenie Doradztwo

Zarządzanie marketingiem medycznym

REKRUTACJA ONLINE

Aktualności

Kostka Kompetencji – innowacja w szkoleniach


Innowacyjne szkolenie, które rewolucjonizuje rynek szkoleń…   Kilka miesięcy pracy całego zespołu i już jest! Innowacyjne szkolenie, które rewolucjonizuje rynek szkole...

PLAN I PROGRAM

Zakres tematyczny

• Medyczne Laboratorium Diagnostyczne (MLD) - wyodrębniona jednostka organizacyjna
• Marketing i PR jako przewaga konkurencyjna MLD. Techniki negocjacji
• Prawo upadłościowe, układowe, inne postępowania naprawcze
• Rachunkowość menedżerska
• Funkcjonowanie MLD w świetle ustawy o działalności leczniczej i ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
• Spółki handlowe - tworzenie, łączenie, dzielenie, funkcjonowanie, likwidacja
• Metody wyceny mienia przedsiębiorstw
• Prawo zamówień publicznych jako nowa forma pozyskiwania zamówień dla Medycznych Laboratoriów Diagnostycznych
• Podejście procesowe do zarządzania MLD
• Rynek kapitałowy w Polsce
• Projekty unijne dla MLD. Cykl zarządzania projektem Unii Europejskiej
• Zarządzanie MLD. Ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej
• Kompetencje organów spółek prawa handlowego, zasady funkcjonowania rad nadzorczych w jednoosobowych spółkach Skarbu Państwa.
• Praktyczne zastosowanie elementów prawa cywilnego i prawa pracy

Organizacja zajęć

Zajęcia odbywają się średnio raz w miesiącu, w soboty i niedziele na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Obejmują 10 zjazdów po 2 dni, łącznie 180 h



Powrót do listy



Ilość odsłon: 6796


Kontakt:
Magdalena Cięciera
Specjalista ds. studiów wyższych i podyplomowych
T. 22 253.32.74
M. 48 513.214.212
E. m.cieciera@pmgroup.pl
Zapytaj o szczegóły studiów