Informacje Ksztalcenie Doradztwo
banner

Specjalizacja branżowa / Telekomunikacja, media, technologie, IT / Szkolenia

Efektywne techniki sprzedaży

Celem szkolenia jest doskonalenie przez uczestników technik sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych i budowania relacji z Klientem. Uczestnicy  ujednolicą standardy obsługi Klienta i rozwiną umiejętności wykorzystywania emocji oraz skutecznego i szybkiego budowa argumentów sprzedażowych.

Tematyka

  1. Kształtowanie relacji z klientem - pierwszy kontakt
  2. Podstawowe prawa skutecznej komunikacji
  3. Standaryzacja narzędzi analizy potrzeb
  4. Język argumentacji
  5. Kreatywne rozwiązywanie obiekcji klienta
  6. Zamykanie rozmów handlowych
  7. Sytuacje konfliktowe

 

Metodyka

Zajęcia mają charakter wykładowo-seminaryjny z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń, dyskusji, case study.