Informacje Ksztalcenie Doradztwo
banner

Specjalizacja branżowa / Administracja publiczna / Szkolenia

Praca z trudnym Pacjentem

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności diagnozowania potrzeb i oczekiwań Pacjentów, zdobycie wiedzy na temat skutecznej komunikacji oraz nabycie umiejętności realizowania założonych celów placówek medycznych z pozytywnym nastawieniem do Pacjenta.  

Tematyka

  1. Przyczyny trudnych relacji z Pacjentem
  2. Kształtowanie relacji z Pacjentem - pierwszy kontakt
  3. Zasady komunikacji interpersonalnej
  4. Psychologia Pacejnta
  5. Narzędzia analizy potrzeb i oczekiwań Pacjentów
  6. Finalizacja rozmów
  7. Asertywność jako podstawa obsługi trudnego Pacjenta
  8. Eliminowanie zmęczenia psychicznego

Metodyka

Zajęcia mają charakter wykładowo-warsztatowy z wykorzystaniem technik interaktywnych ćwiczeń/symulacji rzeczywistych zdarzeń/dyskusji/case study.